zaterdag 24 januari 2015

Neonazi en Beroepsfantast Jan Peter Mante alias 'Maggy Magon' alias 'Anita'

Neonazi en Beroepsfantast Jan Peter Mante alias 'Maggy Magon' alias 'Anita'

Beste Lezers,

In het verleden ben ik door de Zeisterse Neonazi en Beroepsfantast Jan Peter Mante schriftelijk via Hyves benaderd onder het pseudoniem van 'Maggy Magon'.

De correspondentie is - zoals u zelf kunt constateren - duidelijk bedoeld om contact met mij te maken.

Gelukkig heb ik de Zeisterse Neonazi en Beroepsfantast Jan Peter Mante alias 'Maggy Magon' op tijd doorgehad en hem c.q. haar dit ook laten weten. Vervolgens kwam hierop de volgende reactie van Mante alias 'Maggy Magon' terug.


Kortom: BETRAPT !!! Zelf werd ik toen daarna niet meer door Jan Peter Mante onder de schuilnaam van 'Maggy Magon' benaderd.


Dat Neonazi en Beroepsfantast Jan Peter Mante dezelfde is als 'Maggy Magon' wordt schriftelijk bevestigd door Olaf P. Baas:

 
 
 
Volgens de correspondentie, die u hieronder aantreft, schrijft de Zeisterse inwoner Jan Peter Mante nu ook op het Forum voor de Vrijheid onder het pseudoniem 'Anita'. Maar dit wordt duidelijk niet op prijs gesteld. Zoals u zélf uit de correspondentie hieronder kunt opmaken.
 
 


 



U weet nu als lezer dat u door Neonazi en Beroepsfantast Jan Peter Mante onder het pseudoniem van een vrouw kunt worden benaderd. Een gewaarschuwd mens telt voor twee. Na al mijn persoonlijke, uiterst slechte ervaringen met Mante wil ik u graag hierbij voor zijn gedrag waarschuwen. Zodat u zijn c.q. 'haar' toenaderingspogingen via internet op tijd doorheeft en Mante op tijd kunt laten weten dat u van zijn/'haar' toenaderingspogingen niet bent gediend.

Met gevoelens van de meeste hoogachting en met vriendelijke groet,
INFORMATIECENTRUM TWEEDE WERELDOORLOG (IWOII)

Anne Louis Cammenga
Directeur

_____________________________________________________________________________

 
 
_______________________________________________________________________________